Kammen ollessa tapitettavana maakunnassa, oli aikaa tuumailla tulevaa.
Kauan miettinyt josko tekisi koneen vahvempaan lohkoon. Nykyisen vakiolohkon päätylaippa on päästetty niin ohueksi, että sitä on joutunut täyttämään männänrenkaasta tehdyllä spacerillä. Päätylaakerin lukitustappikin on ottanut osumaa ja sekin olisi pitänyt fiksata.
Tutulla oli myynnissä uusi koekasattu stroukki runkomoottorina ja kaverin kanssa päätettiin hakea se parempaan talteen. CB BadAss, 84mm kampi ja 5,7" H-veivit.
Itelle oli tarkoitus tässä vaiheessa ottaa tuosta lohko, mutta siinä oli +9,5mm dekki ja lyhyemmän iskun ja veivien takia sylintereistä olisi pitänyt ottaa niin rajusti pois, että mäntä olisi tullut liikaa ulos alapäässä.
Niinpä helpointa oli laittaa takaisin 84mm kampi ja 5,7"veivit.
94/82 pytyillä dekiksi tuli 1,3mm. Sillä mennään ja puristukset on 11,97.
Eli uusi kokoonpano on:
CB BadAss
84mm kampi
5,7" CB H-profiili veivit
Mahle 94mm pytyt/männät
Engle FK-48 nokka
1,4 kiikut
Superflow 44/38 kannet
48 Idat
44mm Merged+stinger
MSD sytkäkamat
Samalla tuli päivitettyä myös alusta ja kytkin.
Kammen kanssa tasapainossa oli Kennedy stage3, enkä sitä ruvennut vaihtamaan vaikka vähä raju on. Asetelman kaveriksi tuli Daikin massalevy.
Takaiskarit vaihtui Bilsteneistä Konin toisio säädettäviin ja pohjaanlyöntikumit on mallia bussi.
Vaijerit vaihtui tarkoituksenmukaisempiin "pomppuremmeihin".
Kone on koekäytetty ja huomenna lähdetään Räyskälään Boxer Speed Day:n
Sieltä varmaan tulee infoa myöhemmin.
Lohko momentissa |
Toivottavasti nyt pysyy kiinni |
Konit ja remmit |
Koekäytetty |
Kaikki valmista huomiseen |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti