Vuotoja on parsittu niin bensa, jarru, laatikko kuin kone puoleltakin.
Bensapumppu meni vaihtoon ja laatikon nokkapala oli halki.
Penkki ja ratti löysi paikkansa kabiinista ja rattiin tuli kytkin lähtö- ja burnisrajoittajalle, yhdistettynä line-lockiin.
Viimeisimpänä harmia tuotti startti, joka ei suostunut pyörittämään riittävästi, että koneen saisi tulille.
Eilen sain toisen startin ja avot. Sehän käy! Sisäänajo suoritettu vapun kunniaksi =)
Pientä puuhaa on vielä jäljellä, mutta jos kaikki menee hyvin, niin auto ottaa ensimmäiset lähdöt 14.5 Seinäjoen lentokentällä.
Metriäkään ei ole vielä ajettu ja mitä vaan voi tapahtua ennen ekaa trippiä.
Sytytyksen kanssa on vielä säätöä ja stingeri pitäisi tehdä.
Ja huohotussäiliö pitää laittaa paikalleen.
Takasiipi on työnalla ja valmistunee viikon sisällä.
Keulaan tuli vielä droppiolat ja nopea ohjaus.
Keula ja perä sai "valot"
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti